Użytkownikowi przysługuje prawo złożenia reklamacji zarówno odnośnie wykonania umowy sprzedaży jak i wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.

Zgłoszenie reklamacyjne powinno zostać złożone na wypełnionym czytelnie formularzu zawierającym:

Imię i nazwisko, numer zamówienia, opis wady, datę zakupu.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia towaru do sklepu.

Klient zobowiązany jest przesłać okulary razem z wypełnionym formularzem reklamacji do Operatora Sklepu, z zachowaniem reguł ostrożności. Reklamowane okulary powinny być opakowane w sposób zabezpieczający je przed powstaniem uszkodzeń mechanicznych w trakcie wysyłki.

W przypadku reklamacji soczewek, będą one przekazane do producenta. Na podstawie wykonanej przez producenta ekspertyzy, ustalona zostanie zasadność roszczenia. W przypadku przekazania okularów do ekspertyzy Klient zostanie poinformowany o jej wyniku w formie e-mail.

Sklep internetowy Okularoom.pl nie uwzględnia reklamacji obejmujących:

  1. Używanie okularów niezgodnie z ich przeznaczeniem w tym,

– doprowadzenie do ich mechanicznego uszkodzenia z przyczyn nie zawinionych przez producenta

– pomyłki Klienta popełnione w trakcie zamawiania towaru (złe parametry soczewek)

– brak terminowych kontroli wzroku u lekarza okulisty lub optyka

– okulary uszkodzone i naprawiane przez klienta we własnym zakresie

– złe dobranie soczewek dla Klienta przez optyka lub lekarza okulistę

W sytuacji, gdy reklamacja jest nieuzasadniona, z przyczyn wskazanych wyżej, reklamowane okulary mogą być przesłane do Klienta w terminie 14 dni od dnia rozpatrzenia reklamacji.

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji sklep prześle do Klienta produkt pełnowartościowy (naprawiony lub nowy), a gdy jest to niemożliwe z powodu wyczerpanych stanów magazynowych Klient otrzyma zwrot należności na konto bankowe lub kartę kredytową.

Reklamacje dotyczące wad produktów mogą być składane w ciągu dwóch lat od daty zakupu na podstawie dowodu zakupu.