Dostawa i zwroty w OKULAROOM. Przed zamówieniem przeczytaj szczegółowe informacje dotyczące wysyłki i zwrotów.

Dostawa – metody dostawy

Dostawa towarów realizowana jest wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost oraz do paczkomatów InPost.

Wysyłka na terenie Polski jest darmowa dla zamówień powyżej 199zł.

Zwroty

Jeżeli Klient jest Konsumentem, wówczas przysługuje mu prawo odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą, bez podania przyczyn, w terminie 14 dni.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy.

Jeżeli przedmiotem umowy jest kilka par okularów, które są dostarczane osobno, termin ten wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie ostatniej pary okularów lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie ostatniej sztuki okularów.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład złożonego na piśmie przesłanym pocztą lub pocztą elektroniczną) na adres Sprzedawcy podany w postanowieniu § 1 lit. a Regulaminu.

Klient może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, zamieszczonego pod adresem

https://okularoom.pl/formularz-odstapienia-od-umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. 

Aby zachować termin odstąpienia od umowy wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu odstąpienia od umowy.

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów, których przedmiotem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, to jest w szczególności umów, których przedmiotem był zakup:

  1. szkieł korekcyjnych wykonanych na indywidualne zlecenie Klienta lub zgodnie z danymi wskazanymi na recepcie,

  2. zakupu oprawek wraz ze szkłami korekcyjnymi.

 

W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy.

Sprzedawca dokona zwrotu płatności tylko i wyłącznie za pomocą przelewu bankowego. Klient nie ponosi żadnych opłat w związku ze zwrotem.

Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania okularów lub do chwili dostarczenia dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Klient powinien odesłać lub przekazać okulary do Sprzedawcy niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle okulary przed upływem terminu 14 dni.

Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Klient odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami – KONTAKT.

Bądź na bieżąco! Sprawdź nasze profile na Facebooku i Instagramie.